2024/2025


Dokumenty dotyczące rekrutacji 2024/2025 są gotowe do pobrania.

Pliki do pobrania

09‑02‑2023 20:52:37
Dokumenty:
Plik pdf Regulamin Rekrutacji Przyjecia dziecka do Przedszkola nr 5 na 2024,25.docx_1198791.pdf
30‑01‑2024 20:03:10
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
171KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 1 - Deklaracja o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
123KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 2 - Wniosek zgłoszenia dziecka do przedszkola 2024,25.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
183KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 3 - Oświadczenia 2024,25.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
80KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 4 Harmonogram rekrutacji 2024,25.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
94KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 5 -Kryteria i punkty rekrutacyjne 2024,25.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
80KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf załącznik nr 6 - Potwierdzenie-woli.docx.pdf
30‑01‑2024 18:55:35
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
54KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Mariola Odwarzna
email: bajkowe@o2.pl tel.:admin
, w dniu:  11‑06‑2011 21:08:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Talaga tel.:(0-68)-385-25-12 fax: (0-68)-385-25-12 , w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
30‑01‑2024 20:03:17
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive